Data e postimit: 2017-02-23 21:04:56
Lexime: 3104
Shqiperia jone
Lloji: Analize letrare
Tema: Atdheu
Autori: Adela
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 8
Qyteti: Durres
E-mail: adela_13@yahoo.com


Mos mendoni se humbi shqiperia
edhe pse u mbyt nga varferia
Mos thoni se vdiq trimeria
se dikur luftonin si burri si fmia

Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar
edhe pse s'ka me luftetare
Mos duro , mos u bej qyq
se shqiptari s'rrin durkryq

Shqiperia e thermuar
por gjithmone e bashkuar
Se ne jemi vellezer e motra
e jemi rritur ne keto toka

Vepra te ngjashme
Autori: ornela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
jemi komb jemi shqiptar qe te gjithe jemi krenar me shqiponjen me dy krere qe lart ne qiell flutoron e dlire se jemi shqiptar se kemi nje nene se kemi besen e dhene prandaj nuk jemi burracake si serbia por mos harroni se jemi SHQIPERIA
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi personale · Tema: SHQIPERIA
SHQIPERIA SHENOI francen e lendoi 1 me 0 jane tani franca e ka shume zili franca shume po renkon se SHQIPERIA fitoren po kerkon valviten flamujt SHQIPTAR se per te te gjithe jemi krenar franca do te mundet kete e besoj se une vendin tim nuk do ...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: klarisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
askujt tjeter me s'ia mban te luftoje me luan se shqiperia ka shqiponja ka besnike ane e mban kemi jeten ta gezojme kemi shqipe se harrojme jemi bashke te bashkuar se shqiperia eshte cliruar ah , mor armiq te betuar s'keni per ta b...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Te drejtat e mia.
E di se kam te drejta, Se qe kur linda i kuptova, E di se kam te drejta, Se me ane te tyre u zhvillova, E di se kam te drejta, Se me to une sjelljen time formova. Por ju prinder e te rritur, Ju lutem ne mos na paragjykoni, Apo harruat se ndjen...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Dajana Neziri · Lloji: Poezi personale · Tema: Politika......
Ah moj politike ,moj politike hidherore Burrin e shtetit me gezim na e solle Por serish me lot ate e debove Nuk ia dite vlerat keti burri shteti, ketij njeriu Nuk ia dite vlerat ketij Saliut Ia le ne dore shtetin Edvin faqeziut Per 22 vite jemi...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: SIBORA AGOLLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: SHQIPERIA
shqiperi o nena ime ty do te kem gjithmone ne zemren time. TE jemi perhere krenare qe jemi shqipetare. Shqiperi o vend i bukur te ti do jem gjithmone e lumtur e kudo qe un'te shkoj me asnje vend tjeter s'te krahasoj Se bukuria jote s'njeh kufi ...
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: klajver · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha jone
vellezer shqiptare te prekim urtesine te zem udhen e mbare te ngjallim shqiperine shqiperia ka qene edhe do te jete po sot ne ditet tene te mete te mos kete




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com